Torsdag

Long time, no see..
Tidigare har jag bloggat om det mesta i mitt liv. Efter ett tag tyckte jag att det blev ytligt och lite tråkigt att blogga, så jag använde bloggen mer till att göra "reklam" för Dynamo Elk, för er som undrar ligger de projektet just nu på is, men för ett par dagar sedan fick jag tillbaka blogg-suget igen, så nu tänkte jag dra igång med att skriva ett par rader.

April månad inleddes... med att Dave, drog ett riktigt aprilskämt på mig, det värsta var att jag gick på det så grovt också, trotts, att det var den första april, så misstänkte jag aldrig att han drev med mig, riktigt skickligt!

Nu när värmen kommit... så har man verkligen fått den här riktiga vår-känslan, gator sopas på sand, cyklar tas fram, och om mindre än 2 månader kommer sommaren svepande från väster, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback