Tisdag 22 april

Veckorna flyger fram.
Den här hegen har gått lika fort som vanligt.

Fredag: Jag, Dave o Nillen körde lite lätt på gymmet... annars händer inte mycket denna fredag.

Lördag: Jag träffar "Marsi" för första gången på flera månader, han var hemma från lumpen, vi bestämde oss för att åka till "Mackan" i Åkersberga.
Vi ringde "Nillen" och efter lite om och men så bestämde han sig för att haka på, dave gjorde samma sak, vilket var tur att eftersom vi var 4st. så blev det hela lite roligare, och 35 minuter senare svängde vi in vid statoilmacken i Berga, där vi fick några äckliga tiggarungar efter oss, men dom viftade vi bort..
När "mackan" kom dit så åkte vi efter hans bil hem till honom, för att parkera min bil, för att sedan ta hans bil och åka runt och leta efter fest, en fest som sedan tidigare var "100%" enligt "mackan", vi drog runt i Berga och åkte runt o bara väntade på att nån skulle ringa på "mackans" lur, men vi gav oss efter en timme eller två, då drog vi hem till "mackan " igen och kl. 01.20 var vi hemma i Rimbo.

Söndag: Vaknar vid halv 12, men det känns snarare som att klockan är halv 7 på morgonen.
Jag gör en riktig "bra-start-på-dagen" frukost med Gröt, mackor, kaffe, juice och frukt.
Senare skjutsar jag "sibbe" till en kompis i Närtuna, och det fina vädret smittar av sig på humöret..
När jag kommer hem slår jag på teven och tittar på Birmingham derby, Aston Villa - Birmingham, slutar 5-1 till Villa, efter att Mellberg spelat fram till 1-0.
Vid 3-tiden så spelar Kalmar - Hamamrby, tråk-match, hinner se första halvlek innan det är dags för samling 16.15 i Långsjö.
Det är dags för Rimbo IBK's första träningsmatch, IBK Krusenberg skulle stå för motståndet..
Vi hade precis 3-femmor, jag spelade back med Alexander, en som jag aldrig sett förut, i kedjan hade vi, Dave, "Tobbe" och Martin.
Efter en trevande inledning så gick det bättre och bättre men jag hade svårt att komma in i tempot, först i mitten på 2:a perioden släppte stressen i passningsspelet och då funkade allt annat också mycket bättre, våran femma mäktade med 1 mål, det var Martin som snyggt spelade fram Dave.
Matchen vann vi tillslut med 6-3, mycket rättvist.

Kommentarer
Postat av: Dave

Ja jag måste ju va bäst :p

2008-07-24 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback