Söndag 13/4

Ännu en helg har gått, den här, snabbare än vanligt..

Så här har min helgen sett ut...


Fredag:
ödslar lite tid framför datorn och spelar fm(Fotballmanager) gymmar och äter en kanon god middag, kycklingpasta.

 Lördag: Simon och jag drar ner till långsjö för att spela basket, jag vinner på 21. När vi kommer hem bestämmer han sig för att åka in till Norrtälje, jag erbjuder honom skjuts.... Han skulle till nån tjej på Nyponvägen 59, vi letar ca: en kvart ,efter stället, innan vi hittar det, en krånglig väg i ett radhusområde. Jag åker hem.
Senare på kvällen blev det först lite basket med Dave o Nillen sen stack vi o gymmade.. efter gymmet skjutsade jag hem dom båda, och påväg hem från Nillen ringer farsan och vill ha skjuts, så kvällen slutar med att jag blir "privatchaffis".

Söndag: Vaknar halv 12 av att farsan ringer och väcker mig, går upp å äter en riktig super frulle, "Juice, gröt, kaffe, blodapelsin och mackor"  en helt okej start på dagen.
Efter frukosten hoppade jag in i duschen, tar jag bilen ner till ica och påvägen dit hämtade jag sibbe hos morsan, efter ica åkte vi hem och kollade på Djurgårn - Halmstad.
Djurgården vann med 2-1 efter mål av Rajalakso och Sölvi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback