Mån. 28/4

Hej! Hej! Hallå!

Ännu en helg, och vanan att skriva efter helgen sitter i.
Denna helg har jag brutit mina vita veckor..

Fredagen
började lugnt, underbart väder, mest chill och lite fotboll. Hämtade farsan i norrtan efter en utekväll.

Lördagen
var det dags för "stenplock".. Upp vid 9, vaknade först inte av alarmet på mobilen så när jag klev upp var kl. 09.15.. åt snabb frukost, borstade tänderna sen ringde jag och väckte en halv-vaken Dave, hämtade han och drog till konsum och köpte med oss varsin sallad. 10.05 gled vi in vid långsjö, som tur var, hade inte Peter åkt så vi följde efter han eftersom vi inte hittade dit, men det hade jag visst gjort, bara det att jag inte visste att istället för att svänga höger in vid södertjära så svänger man vänster. vid 10.15 blev vi intsruerade om hur stenarna skulle se ut, tillslut fick vi från "A-laget" ihop fyra säckar som vägde 1,5 ton st. bra jobabt med tanke på att vi endast var fem pers. från laget.
vid 3-tiden så åkte vi hem.
Morsans gubbe Gunnar fyllde 50, så det var bara hem, duscha, välja kläder sen dra vidare till "kalaset" nästan hela släkten från morsas sida var där, och även en hel del folk från Gunanrs sida, hade knappt träffat hälften. snackade mest med Joel, Carro, Simon och Alex, men även en del med mormor.. efter maten så hängde jag med Dave till "Nillen", vi drack o sjöng "kom änglar" ett par timmar senare drog vi ner till Rimbo, det var fest vid arken så vi drog dit, jag var inte där så länge kanske en halvtimme eller så..
det blev rätt mkt den kvällen så jag drog hem.

Söndag vaknade vid 12, jag mådde som jag förtjänade, dessutom hade jag lovat Dave att hjälpa till med tjejernas träning, efter deras träning var det dags för vår träning, det blev mkt tvåmål och en jobbig men rolig träning, kände inte efter så mycket men kände efteråt att det inte var det bästa tillståndet att träna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback