Hur allt startade!

Förra säsongen tog jag upp innebandyn på allvar igen och började träna med Spillersboda IF, det var riktigt kul och man såg verkligen fram emot varje träning. Tyvär var det sista året vi fick vara me dsom juniorer och det var redan bestämt att vi efter säsongen skulle lägga ner laget.
Efter säsongen gick dem flesta spelarna åt olika håll, flera stycken gick till div.2 laget IBK Roslagen. ett par slutade och några andra började med div.6 laget Rånäs IBK.
Jag valde det sista alternativet och tillbringade hösten i Rånäs. Istället för att fixa licens så hörde jag med Marcus ifall vi inte skulle dra ihop ett eget lag till en korpen turnering som jag hört om.
Sagt och gjort.. några veckor senare kom Dynamo Elk till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback