Fre. 8/12 14.52.

Kunde inte sagt något tidigare?
Tydligen inte!
Men nu vet jag!
Ska jag vara ärlig!
Så var det skönt att få veta. Det kom iallafall som en lättnad.
Vi är nog inte gjorda för varandra.
Men så är de "Life goes on".
Varje dag kan inte vara den bästa men det är bara att gilla läget så kanske dagen därpå blir bättre.
Men nu vet jag vad jag vill!
För första gången på bra länge så vet jag vad jag vill!
Har funderat länge och väl och faktiskt kommit fram till ett bra svar.
Det svaret ska jag ska kämpa för att uppnå.
Ingeting kommer att vara gratis men de gäller att ta chansen, en dag kommer jag uppnå det.
Tanken på det gör att jag orkar kämpa vidare.
För jag vet att jag kommer uppnå det.
En vacker eller regning dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback